9 czerwca 2014

NADCHODZĄCE WAKACJE, CZYLI...?

Nadchodzące wakacje, które na tym blogu zacznę od nowego (10) rozdziału. Dlaczego ? Dlatego, że pod koniec roku szkolnego jest duży natłok nauki i podwyższanie ocen. Naprawdę bardzo przepraszam za to, że dopiero 29 czerwca dodam rozdział, ale napięcie w szkole nie daje mi spokoju, którego trzeba by napisać coś porządnie. W tym tygodniu spodziewajcie się zapowiedzi kilku nadchodzących wydarzeń w relacjach damsko-męskich jak i nowych zagadkach Sibuny. ♥

Gratisik:

-Chcesz? - spojrzał na nią kątem oka. Jej wyraz twarzy dawał mu do zrozumienia, że dziewczyna głęboko się nad tym zastanawia.
-Nic mi nie będzie? -mruknęła.
-Nie, to przecież ma cię tylko rozluźnić. - uśmiechnął się i potargał swoje kruczoczarne włosy. Patricia wiedziała, że zawsze tak robił bo uważał to za bardzo seksowny gest. Znała go już 10 lat, a nadal nie potrafi zrozumieć dlaczego od ostatniego roku tak się od siebie oddalili. Przecież to jemu bezgranicznie ufała i potrafiła zdradzić każdy swój sekret. Chłopak tłumaczy ich pogorszone relacje jednym słowem: KRYZYS. Może i miał trochę racji. 

3 komentarze:

  1. Z kim rozmawiala patricia bo to na pewno nie byl eddie . Ja poczekam na rozdzial byle tylko bylo peddie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło ze napisalas kiedy bedzie nowy rozdział i całkowicie to rozumie ja tez mam teraz natłok obowiązków :) zycze ci powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń