6 stycznia 2014

Rozdział 4

Jak co rano szedłem do łazienki. Nie ogarniałem jeszcze za bardzo tego sporego budynku. Wczorajszy dzień był... . Nacisnąłem klamkę i wszedłem. Zobaczyłem ... brunetkę w ręczniku, która stała do mnie tyłem.
-Ups chyba pomyliłem łazienki. - powiedziałem lekko speszony, a ona się odwróciła.
-Wynocha. - burknęła.
-Oooo gaduła w ręczniku. - zaśmiałem się - Seksi.
-Powiedziałam wynocha, leszczu. - krzyknęła.
-No już, już. - rozłożyłem ręce w geście obronnym i wyszedłem. Najwyraźniej pomyliłem toaletę damską z męską. Idiota.

***

Szczerze mówiąc to leżąc i słuchając muzyki przez prawie cztery godziny,  zaczęło mi się w końcu nudzić. Zastanawiałem się co by można było porobić. Stwierdziłem, że pójdę coś przekąsić. Ściągnąłem słuchawki, wstałem i udałem się na chwilę na górę, żeby poszukać Fabiana, którego niestety nie znalazłem. Przy schodach zapatrzyłem się i poleciałem w dół. Trochę bolały mnie plecy, ale jak usłyszałem głos Patrici zacząłem udawać wielce obolałego.
-Eddie, nic ci nie jest? - zbiegła po schodach.
-Boli, bardzo. - pożaliłem się.
-Poczekaj, zaraz po kogoś pójdę. - powiedziała nerwowo.
-Nie zostawiaj mnie. - złapałem ją za rękę. Niestety lekko się zaśmiałem tym samym się demaskując.
-Ty szczurze. - syknęła, a ja pociągnąłem ją za rękę. Wylądowała na mnie.
-Puszczaj, słyszysz? -wyrywała się.
-Nie ma mowy. - uśmiechnąłem się cwaniacko i dałem jej buziaka w usta.
-Nigdy więcej tego nie rób. - przestrzegła.
-Mogłabyś choć raz być cicho, gaduło. - zacząłem na jej ustach składać pocałunki,  a ona je odwzajemniała. Ciekawe jaka afera z tego wyniknie?
_______________________
Przepraszam, postaram się nadrobić ten czas.  :)

10 komentarzy:

  1. świetny czekam na next>>> nie daj mi długo czekać plisssss

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy next>>>>>>>>>>>>>>>>>. Świetny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. wow wow świetny rozdział już się nie mogę doczekać kolejnego rozdziału!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetny blog *_* Opowiadanie jeszcze lepsze <3
    Zajrzyj http://ajakie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny rozdział już nie mogę doczekać się kolejnego rozdziały <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuuuuuuuuuuper !!! Dodaj szybko next !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. super !!
    chce szybko następny <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy next ?????
    Jeśli w ogóle będzie ?

    OdpowiedzUsuń